0
Košarica
0,00 €
0

Košarica je prazna

Brezplačna dostava za nakup nad 35 €
  • Domov
  • / Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

OSEBNA IZKAZNICA PODJETJA

Naziv družbe: Aler d.o.o. Ljubljana
Naslov: Ameriška ulica 13, 1000 Ljubljana
Spletna stran: www.aler.si
Telefon: 01 585 27 05
E-pošta: info@aler.si

Davčna številka: SI44947496 (smo davčni zavezanec)
Matična številka: 5491606
Šifra osnovne dejavnosti: 52.110
Vpis v sodni register: Okrožno sodišče v Ljubljani (vložna številka 1/12297/00)

Podjetje je vpisano v AJPES pod številko 102-03-2162/2004

Osnovni kapital: 20.885,54 eur
Transakcijski račun: SI56 0230 0001 4668 937 (NLB d.d.)

 

NAROČILA

Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli obvestilo o naročilu s številko vašega naročila, s katerim potrjujemo prejem naročila. Običajno prejmete elektronsko obvestilo v nekaj minutah.

Aler, d.o.o. Ljubljana si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave vas lahko pokličemo na telefonsko številko, ki ste jo vnesli pri oddaji naročila.

Blago bomo pripravili v dogovorjenem roku in poslali na vaš naslov. O tem boste tudi obveščeni, na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo o tem, kdaj je bilo blago odpremljeno. V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov. Po prejemu kupnine bomo vaše naročilo zaključili.

V kolikor potrebujete pomoč pri oddaji naročila nas lahko pokličete na telefonski številki 040 317 196 ali 041 776 901 vsak delovnik med 8. in 18. uro ali pošljete e-sporočilo na naslov info@aler.si.

 

NAČINI ODDAJE NAROČILA

Naročila preko spletne strani www.aler.si

Izdelek lahko poiščete na naši spletni strani www.aler.si. Ko najdete želen izdelek, kliknite nanj za več informacij in nakup. Na desni strani je možno izbrati težo, barvo, količino in še ostale značilnosti, odvisno od vrste izdelka. Izpolnite polja in še enkrat preverite. Kliknite na "Dodaj v košarico" in sledite poteku nakupa. Prikazan bo končen izračun nakupa in če se strinjate s pogoji, kliknite na gumb "Potrdi naročilo s plačilom". Če želite izdelek izbrisati, kliknite na X. Če želite preveriti stanje v vaši košarici, kliknite na košarico, sproti lahko popravljate vaše naročilo. Za vse informacije in pomoč smo vam na voljo na telefonski številki 040 317 196 in 01 585 27 05 ali po e-mailu info@aler.si.

Naročila preko telefona

Pokličite na telefonsko število 041 776 901 vsak delovnik med 8. in 18. uro. Pri naročilih preko telefona lahko izberete izključno plačilo po povzetju ali plačilo po predračunu.

Naročila preko e-pošte

Pošljite elektronsko pošto na naslov info@aler.si. Naročilo lahko oddate 24 ur na dan vse dni v tednu. V naročilo vpišite naziv izdelka in ostale specifikacije, če so te na voljo (teža, barva, dolžina, itd.) in število kosov. Navedite tudi vaše podatke (ime, priimek, naslov, e-mail, telefonsko številko). Pri naročilih preko e-pošte lahko izberete izključno plačilo po povzetju ali po predračunu.

 

PREKLIC NAROČILA

Prejeta naročila preko spleta lahko brez dodatnih stroškov prekličete vse do prejema obvestila o tem, da je bilo vaše naročilo odpremljeno. Obvestilo o preklicu naročila je možno po elektronski pošti info@aler.si ali po telefonski številko 041 776 901. V zadevo elektronskega sporočila navedite "Preklic naročila", v sporočilu pa navedite ime in priimek ter številko naročila.

 

SPREMEMBA NAROČILA

Naročilo po povzetju z gotovino

Po oddaji naročila po povzetju lahko spremembe naročila posredujete po elektronski pošti na info@aler.si in posredujete sledeče podatke: številko naročila, izdelke, ki jih želite dodati, spremeniti ali odstraniti s količinami ter željene spremembe dostave ali načina plačila 

V primeru plačila s plačilno kartico ali Paypalom bomo staro naročilo preklicali, novo pa boste morali ponovno opraviti na naši spletni strani.

 

SHRANJEVANJE NAROČILA OZIROMA POGODBE

Podjetje bo shranilo pogodbo v elektronski obliki na sedežu podjetja Aler, d.o.o. Ljubljana, Šmartinska cesta 152, 1000 Ljubljana. Pogodba bo po zaključku naročila poslana tudi na elektronski naslov kupca. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@aler.si ali po telefonu 041 776 901 vsak delavnik med 8. in 18. uro.

 

NAČINI PLAČILA

Pri postopku naročanja lahko izberete enega izmed naslednjih načinov plačila.

  • Plačilo po povzetju z gotovino
  • Provizija poštne nakaznice je brezplačna. 
  • Plačilo s plačilnimi karticami
  • Plačilo je možno s plačilnimi karticami Mastercard in Visa. Pri naročilih, plačanih s kartico, vam bomo znesek bremenili na dan, ko vam bomo zaključili naročilo.
  • Plačilo po predračunu - Na vaš elektronski naslov boste prejeli podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenco oziroma sklic in namen plačila. V tem primeru boste naročeno blago plačali s splošnim plačilnim nalogom UPN (obrazec) na banki, pošti ali preko svoje spletne banke. Blago bo odpremljeno, ko bomo znesek prejeli na naš račun.
  • Plačilo s Paypalom - Po oddaji naročila s plačilom se bo prikazal povzetek vašega naročila. Pod načinom plačila kliknite na gumb "Pay Now" in izvedite plačilo preko Paypala.

 

ODSTOP OD POGODBE

V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu nam lahko sporočite po e-pošti na info@aler.si ali preko telefona 041 776 901 od ponedeljka do petka od 8:00 do 18:00. 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. 

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopate, nam morate blago vrniti v 30 dneh po poslanem obvestilu ali izjavi, da odstopate od pogodbe. Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeta plačila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili pri plačilu, razen če boste izrecno zahtevali uporabo drugega plačilnega sredstva, pri čemer vas ne bodo bremenili dodatni stroški. Prejeto plačilo bomo zadržali do prevzema vrnjenega blaga. Šteje se, da ste pravočasno vrnili blago, če ste ga poslali pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

V skladu z zakonom ni treba navesti razloga za odstop od pogodbe, se pa v podjetju Aler d. o. o. priporočamo, da izpolnite obrazec za zamenjavo / vračilo blaga


PODATKI O STRANEH

Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine. Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti, razen za napake na izdelku.


REKLAMACIJA

V primeru, da ste prejeli izdelek, ki vam ne odgovarja, ga lahko reklamirate s priloženim računom v naših prodajalnah, preko telefonske številke 041 776 901 ali preko elektronske pošte info@aler.si.

Stvarne napake

V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelkov se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnosti blaga s strani dobavitelja ali Aler d.o.o.

Uveljavljanje stvarnih napak

Svoje pravice iz naslova stvarne napake lahko uveljavljate, če nas o napaki obvestite v roku dveh mesecev, ko je bila napaka odkrita. Stvarno napako lahko uveljavljate z natančnim opisom napake, omogočenim pregledom izdelka in obvestilom na elektronski naslov info@aler.si ali osebno v naših prodajalnah, kjer bomo izdelek pregledali in vam izdali potrdilo o vročitvi izdelka. Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti od izročitve, ne odgovarjamo.

Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu izdelka bomo bodisi:

  • odpravili napako na izdelku,
  • povrnili del plačanega zneska v sorazmerju z napako,
  • izdelek z napako zamenjali z novim brezhibnim izdelkom,
  • povrnili celotni plačani znesek.

V kolikor obstoj napake na izdelku ni sporen, vam bomo čimprej, vendar najkasneje v roku osmih dni ugodili. V primeru spora glede obstoja napake pa vam bomo najkasneje v osmih dneh pisno odgovorili.


DOSTAVA

Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije in podjetjem GLS. Kupljeno blago je dobavljivo običajno v od 2 do 5 delovnih dneh, če ni drugače označeno. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas pošiljanja podaljša, zato vas prosimo za razumevanje. V primeru, da naročila zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo dostaviti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov. 

Naročeno blago dostavljamo po celotni Sloveniji. Če vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije ali prevzemnem mestu GLS. V kolikor želite, da vas s strani Pošte Slovenije ali GLS o dostavi obvestijo preko telefona, nam to posebej sporočite na naslov info@aler.si. Dostava blaga v tujino je možna izključno na podlagi medsebojnega individualnega dogovora ob vnaprej definirani lokaciji in izračunanih stroških pošiljanja. V tem primeru nam preko e-pošte na naslov info@aler.si pošljite vaše podatke in željene izdelke s količino, da vam pripravimo predračun.

Strošek dostave

Ob spletnem nakupu v vrednosti nad 35 eur vam kupljeno blago dostavimo brezplačno.  Za brezplačno dostavo je potrebno dosegati znesek nakupa nad 35 eur vključno z obračunanim popustom. Za nakupe do vključno 35 eur obračunamo znesek pošiljanja v višini 4,95 eur preko Pošte Slovenija oziroma 3,89 eur preko GLS. Navedeni pogoji dostave veljajo le pri nakupu na spletni trgovini Aler za področje Slovenije.

Za plačilo po povzetju provizijo poštne nakaznice plača Aler, d.o.o. Provizija za vplačane poštne nakaznice je plačana po pogodbi med družbama Aler, d.o.o., in Pošta Slovenije, d.o.o.


INFORMACIJE O CENAH

Vse cene vsebujejo 22% DDV na opremo in 9,5% DDV na hrano. Cene so označene v evrih. Cene so zagotovljene na dan naročila in se lahko spreminjajo. Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini Aler in se lahko razlikujejo od cen v fizičnih prodajalnah Aler. Aler d.o.o. si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen asortimana brez predhodnega obvestila. Redne cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.


VELJAVNOST NAROČILA

Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje.


TAJNOST PODATKOV

Aler d.o.o. potrebuje za korektno izpolnitev naročila nekatere vaše osebne podatke. Vse podatke bomo obdržali v tajnosti in jih ne bomo posredovali tretjim osebam. Pogodba (račun) o nakupu bo hranjena na sedežu podjetja in dostop do nje je možen samo kupcu in prodajalcu.


PRODAJALNI

Izdelke kupite tudi v naših prodajalnah v Ljubljani in Mariboru: http://www.aler.si/kontakt

 

NESOGLASJA IN SPORI

Aler d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
V primerih težav, vprašanj, reklamacij ipd. so prodajalci ali drugo usposobljeno osebje na voljo na telefonski številki 041 776 901 ali na elektronskem naslovu info@aler.si vsak delavnik med 8. in 16. uro.
Pritožba ali reklamacija se upošteva, ko je oddana v pisni obliki osebno ali na elektronski naslov. Postopek obravnave je zaupen.
Aler d.o.o. si prizadeva po najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Aler d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.